۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰

معاون اداره کل راهداری مازندران:

تردد در محورهای کوهستانی مازندران برقرار است

تردد در محورهای کوهستانی مازندران برقرار است

ساری - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی استان، تردد در تمامی این مسیرها با رعایت نکات ایمنی برقرار است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای کوهستانی استان ازجمله محور سوادکوه، هراز، کندوان و ساری - کیاسر شاهد بارش برف هستیم از این رو عوامل راهداری مازندران با حضور مستمر و همیشگی خود در حال بازگشایی محورها هستند.

وی با اعلام اینکه بارش برف در این محورهای استان از شب گذشته شروع شده، تصریح کرد: عملیات راهداری و برف روبی جاده‌ها با حضور به موقع راهداران از دقایق اولیه بارش برف شروع شد.

این مسئول با اعلام اینکه اکیپ‌های راهداری در مسیرهای اصلی و فرعی استان با تجهیزات کامل حضور دارند، خواستار همراهی رانندگان و مسافران در زمان بارش برف و باران در محورهای استان شد  

سافران و رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات اصلی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی استان، با حضور به موقع راهداران و اجرای عملیات برف‌روبی تردد در تمامی این مسیرها با رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات در جریان است.

نجفی اظهار داشت: با توجه به امکانات و نیروهای راهداری، اولویت اصلی این اداره کل بازگشایی راه‌های شریانی واصلی بوده و محورهای فرعی و روستایی به ترتیب در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه گفت: با توجه به این مهم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این اداره کل اکیپ‌های ویژه‌ای را برای بازگشایی و برف‌روبی محورهای فرعی و روستایی استان ازجمله محورهای ارتباطی بلده، کجور و ... در نظر گرفته که به مناطق مذکور اعزام شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران خواستار همراهی رانندگان و مسافران در زمان بارش برف و باران در محورهای استان شد و خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات اصلی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کد خبر 3832166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha